Bolsius wszędzie wkoło

Właśnie ruszyła trzecia już  kampania billboardowa firmy Bolsius, która  jako pierwsza z branży zniczy i wkładów do nich korzysta z  takich działań promocyjnych.

Przez najbliższe 2 miesiące w wybranych miastach w Polsce będą pojawiać się billboardy i citylighty jako ekspozycje dwutygodniowe lub miesięczne. Działania promują olejowe i parafinowe  wkłady do zniczy.  Kampania kierowana jest do klientów, którzy chodzą na cmentarz przez cały rok i  regularnie kupują wkłady do zniczy.

  

–  Nasza reklama podkreśla główne korzyści produktów czyli długi czas ich palenia. Klient otrzymuje  produkt, który jakościowo go nie zawiedzie, nie zgaśnie przed podanym czasem oraz nie okopci znicza. Długoletnie doświadczenie produkcyjne i znajomość potrzeb konsumentów gwarantuje, że nasze wkłady spełniają wszystkie wymagania nabywców– podkreśla Marta Ludwin, trade marketing coordinator w firmie Bolsius.
 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: